ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ

Фізична особа підприємець Середа Анастасія Вікторівна, рнокпп 3461812625, зареєстрована в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців в установленому чинним законодавством порядку, платник єдиного податку (надалі – Виконавець), з одного боку, та
Будь-яка особа фізична або юридична особа, яка прийняла (акцептувала) цю пропозицію (надалі – Замовник), з іншого боку, далі разом — Сторони, а кожний окремо – Сторона, уклали цей Договір про надання послуг (далі — Договір).

Ця пропозиція укласти договір є публічною пропозицією, необмеженому колу осіб, який є офіційною публічною пропозицією Виконавця, в розумінні ст. 641, 642 Цивільного кодексу України та публічним договором приєднання відповідно до ст. 633, 634 ЦК України, розміщеному на офіційному сайті Виконавця https://eternity.com.ua, яка є однаковою для всіх споживачів послуг (іноземців, громадян України, осіб без громадянства, юридичних осіб), що є імперативною та не підлягає зміненню за пропозиціями третіх осіб, містить усі істотні умови договору і виражає намір Виконавця вважати себе зобов'язаним надати, передбачені цим Договором послуги якісно і в повному обсязі. Відповідно при замовленні та оплаті послуг Виконавця Замовники приймають умови цього Договору про нижчевикладене.

На підставі вищезазначеного уважно ознайомтеся з даним договором (публічною офертою) та продовжуйте оформлення замовлення лише якщо Ви повністю згодні із викладеними нижче умовами.


1. ТЕРМІНИ ДОГОВОРУ


Договір публічної
оферти (Оферта)
договір, публічно укладений між Виконавцем та Замовником про умови надання послуг, який розміщено на веб-сайті https://eternity.com.ua
Акцепт

беззаперечне прийняття Замовником умов Договору.

Під Акцептування Договору розуміється будь-яка з таких дій:
факт оформлення Замовлення Послуг Виконавця на веб-сайті Виконавця;
оплата послуг Виконавця на умовах та в порядку, визначеними цим Договором;
письмове (в т. ч в електронній формі засобами електронної пошти) надання замовлення на адресу електронної пошти, зазначену на Веб-сайті;
 Замовлення послуг будь-яким іншим чином, зокрема за допомогою телефонного зв’язку, менеджерів, тощо.

Послуги
послуга або декілька видів Послуг, які надаються Виконавцем, та зазначені Виконавцем у відповідному розділі веб-сайту Виконавця, та відповідають зареєстрованим кодам видів економічної діяльності, які має право здійснювати Виконавець.
Замовник     сторона цього Договору - будь-яка повнолітня фізична особа (яка має повну дієздатність), юридична особа, фізична особа-підприємець, що відвідала офіційний веб-сайт та акцептувала цей Договір.
Виконавець     Фізична особа підприємець Середа Анастасія Вікторіна, який надає послуги а реквізити якого зазначено у розділі «Реквізити Виконавця» цього Договору.
Замовлення     належним чином оформлена заявка Замовника на отримання послуг, яка направляється Виконавцю.
Веб-сайтвеб-сайт Виконавця, на якому міститься актуальний перелік послуг та який знаходиться за URL-адресою: https://eternity.com.ua

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ


1.1. Замовник доручає надати послуги з метою збереження пам’яті  про померлу особу за допомогою оцифрованих матеріалів, таких як: •Текст • Фото • Відео • Аудіо • Інші форми інформації та надання доступу до таких матеріалів із використанням сучасних технологій (QR–коду, NFS тощо) та інших інформаційних послуг, а Виконавець зобов'язується на умовах, визначених цим Договором, надати такий спектр послуг якісно, своєчасно та в повному обсязі, а Замовник, в свою чергу, зобов'язується прийняти та оплатити замовлені Послуги.
1.2. Послуги, які замовляються Замовником деталізуються у Замовленні.

2. ЗАБОРОНЕНЕ ВИКОРИСТАННЯ


2.1. Замовник погоджується не завантажувати, не розміщувати, не надсилати електронною поштою або іншим чином не передавати будь-які матеріали, які містять програмні віруси або будь-який інший комп'ютерний код, файли або програми, призначені для того, щоб переривати, шкодити, пошкоджувати, знищувати або обмежувати функціональність будь-якого комп'ютерного програмного забезпечення чи апаратного забезпечення чи обладнання, прямо чи опосередковано пов'язаного з Веб-сайтом або Виконавцем.
2.2. Надсилаючи Виконавцю фото, відео матеріали, документи, будь-яку іншу інформацію Замовник тим самим підтверджує, що володіє всіма правами на таке використання відповідного матеріалу та підтверджує належність йому виключних прав на такі матеріали і право на їх оприлюднення, або наявність у нього інших законних підстав на використання цих матеріалів.
2.3.Замовнику забороняється надавати для виконання Замовлення, завантажувати, зберігати, публікувати, поширювати та надавати доступ або іншим чином використовувати будь-яку інформацію, яка: містить погрози, дискредитує, ображає, ганьбить честь і гідність або ділову репутацію, або порушує недоторканність приватного життя третіх осіб; порушує права неповнолітніх осіб; є вульгарною або непристойною, містить нецензурну лексику, містить порнографічні зображення та тексти або сцени сексуального характеру за участю неповнолітніх; містить сцени насильства, або нелюдського поводження з тваринами; містить опис засобів та способів суїциду, будь-яке підбурювання до його вчинення; пропагує містить екстремістські матеріали; пропагує злочинну діяльність або містить поради, інструкції чи настанови щодо вчинення злочинних дій; містить інформацію обмеженого доступу, включно з, але не обмежуючись, державною та комерційною таємницею, інформацією про приватне життя третіх осіб; містить інформацію про приватне життя третіх осіб; містить рекламу або описує привабливість вживання наркотичних речовин, інформацію про поширення наркотиків, рецепти їх виготовлення і поради щодо вживання; носить шахрайський характер; а також порушує інші права та інтереси громадян та юридичних осіб або вимоги законодавства України.
2.4. Виконавець  залишає за собою право видаляти та не використовувати при надання послуг  матеріали та інформацію, що суперечить Законодавству.

3. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН


3.1. Виконавець зобов'язаний:
3.1.1. Якісно, належним чином та в строки, передбачені Замовленням надавати послуги, передбачені цим Договором та деталізовані у Замовленні.
3.1.2. Об'єктивно та в повному обсязі інформувати Замовника про Послуги та умови їх надання на Веб-сайті.
3.2. Виконавець має право:
3.2.1. вимагати надання документів, матеріалів та інформації, яка необхідна для належного виконання цього Договору шляхом надсилання письмових запитів на контактні електронні адреси Замовника.
3.2.2. в односторонньому порядку призупинити надання послуг за цим Договором у випадку порушення Замовником умов цього Договору, в тому числі у випадку ненадання та/або несвоєчасного надання документів,  матеріалів та інформації, які необхідні для якісного виконання Замовлення Виконавцем;
3.2.3. інші права відповідно до чинного законодавства України та цього Договору.

3.3. Замовник зобов'язаний:
3.3.1. Своєчасно оплатити послуги, які замовлені ним та визначені у Замовленні на умовах цього Договору.
3.3.2. Своєчасно надати всю необхідну інформацію та матеріали для належного та якісного виконання Замовлення в порядку, передбаченому цим Договором.
3.3.3. Ознайомитись з інформацією про Послуги, які розміщені на офіційному сайті Виконавця.
3.4. Замовник має право:
3.4.1. Оформити Замовлення Послуг, зазначених на відповідній Веб-сайті.
3.4.2. Вимагати від Виконавця надання Послуг відповідно до умов цього Договору.
3.4.3. інші права відповідно до чинного законодавства України та цього Договору.

4. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ


4.1. Замовник самостійно оформлює Замовлення на Веб-сайті, залишаючи відповідну заяву або зробивши Замовлення електронній пошті, чи за номером телефону, вказаним на Веб-сайті. Замовник визначає у Замовленні істотні умови послуг, які замовляються, в тому числі, але не виключно перелік та об’єм необхідних послуг, строк їх надання, детальний опис замовлення тощо.
4.2. Строк оброблення Виконавцем Замовлення становить від 3 (трьох) робочих днів з моменту його отримання. В разі, якщо Замовлення відправлено у вихідний або святковий день, строк обробки Замовлення починається з першого робочого дня, який наступає після вихідного.
4.3. Виконавець в процесі обробки замовлення має право попросити деталізувати Замовлення або провести додаткові зустрічі, он-лайн зустрічі для уточнення деталей та обговорення істотних умов Замовлення.
4.4. За результатами оброблення замовлення Виконавець вставляє рахунок на оплату послуг, який направляється на електронну адресу Замовника, зазначену в замовленні.
4.4. Виконавець приступає до надання послуги з моменту оплати Замовлення (згідно п.5.4 цього Договору) і надання всіх необхідних даних, матеріалів і/або документів для виконання Замовлення.
4.5. Одночасно із Замовленням Замовник зобов'язаний надати Виконавцю всі достовірні вихідні дані (інформацію) а також, відповідні документи,  фото, відео матеріали, необхідні для його реалізації, тощо.

5. ЗАГАЛЬНА ВАРТІСТЬ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ


5.1. Ціна кожної окремої послуги визначається Виконавцем та зазначається на відповідній сторінці Веб-сайту.
5.2. Загальна вартість Договору складається із суми вартості всіх послуг, обраних Замовником Послуг та їх обсягу та в разі необхідності включає податки та збори, які необхідно оплатити відповідно до чинного законодавства України.
5.3. Обробивши Замовлення, надіслане на сайт, електронну пошту або із використанням інших електронних засобів, Виконавець виставляє Замовнику рахунок, в якому визначено загальну вартість замовлених послуг. Замовник оплачує послуги Виконавця на підставі рахунку, виставленого Виконавцем в національній валюті гривні впродовж 3 робочих днів із моменту його отримання.
5.4. Моментом оплати замовлених послуг вважається час зарахування грошових коштів на рахунок Виконавця, вказаний у рахунку, виставленому на підставі Замовлення та/або у реквізитах цього Договору.

6. ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ НАДАНИХ ПОСЛУГ


6.2. По завершенню строку надання послуг, передбаченого у Замовленні, Виконавець надсилає Замовнику Акт наданих послуг у електронній формі на контактну адресу Замовника, визначену у Замовленні разом із звітними документами (текстами тощо), які замовлялись.
6.3. Замовник впродовж 3 (трьох) робочих днів зобов'язаний його підписати та відправити скан-копію (фото-копію) в електронному вигляді Виконавцю на його електронну адресу.
6.4. У випадку відмови Замовника від отримання послуг або по завершенню надання послуг підписати Акт наданих послуг або ігнорування необхідності його підписання, та непред'явлення письмових обґрунтованих претензій щодо якості та обсягу наданих послуг впродовж трьох робочих днів із моменту відправлення Акту наданих послуг Виконавцем на електронну адресу Замовника, послуги вважаються наданими якісно та в повному обсязі у відповідності до Замовлення і Замовник не має жодних претензій до Виконавця.
6.5. Підтвердженням факту отримання Акту наданих послуг Замовника є факт його відправлення на електронну пошту Замовника, що в разі необхідності підтверджується письмовим доказом - прінт-скріном, на якому є можливість ідентифікації пошти Замовника, визначеної у Замовленні.
6.6. Виконавець зобов'язаний надіслати Замовнику рахунок (інвойс) та квитанцію про оплату послуг на електронну адресу Замовника.
6.7. У випадку, якщо Замовник – юридична особа чи фізична особа-підприємець Сторони в разі необхідності мають права обмінятись оригіналами Актів наданих послуг, про необхідність такого обміну що Замовник зобов'язаний зазначити у Замовленні.

7. УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ


7.1. Повернення раніше сплачених коштів за будь-які послуги, надані Виконавцем, здійснюються на підставі письмової заяви Замовника та у відповідності до Закону “Про захист прав споживачів” N 1023-XII.
7.2. Якщо Замовник помилково/повторно сплатив послуги на сайті, або сплатив їхню вартість у більшому розмірі, ніж потрібно - сплачені кошти підлягають поверненню. Запит на повернення коштів буде розглянутий найближчим часом, але не більше трьох робочих днів.
7.3. Повернення коштів здійснюється тим самим чином, яким здійснено покупку. Строки повернення платежу залежать від методу початкової оплати. Комісія (якщо така передбачена платіжною системою чи банком за зворотний переказ коштів) буде віднято із суми, що підлягає поверненню.
7.4. У разі неповідомлення Виконавця про помилковий/повторний платіж, такий платіж визнається таким, як сплаченим за послуги належним чином.
7.5. Повернення коштів за помилковий\повторний платіж, а також за платіж сплачений понад вартість послуги здійснюється протягом 10 днів з дня належного повідомлення Виконавця.

8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ


8.1. За невиконання або неналежне виконання своїх зобов'язань за цим Договором, сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.
8.2. Усі спори, що виникають з цього Договору або пов'язані із ним, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами.
8.3. Якщо відповідний спір не можливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору відповідно до чинного в Україні законодавства.
8.4. Виконавець не несе будь-яку відповідальність за ненадання або неналежне надання Послуг Замовнику за умови настання будь-яких обставин, які виникли не з вини Виконавця (а саме – настання обставин, які виникли з вини чи необережності Замовника та / або настання обставин, які виникли з вини чи необережності будь-якої третьої особи (будь-яких третіх осіб) та /або настання форс-мажорних обставин) або у випадку одностороннього розірвання Договору Виконавцем.


9. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ


9.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання та/або неналежне виконання своїх зобов'язань згідно з Договором, якщо таке невиконання/неналежне виконання спричинено дією обставин непереборної сили, серед яких пожежі, повені або інші стихійні лиха, страйки, ембарго, епідемії, пандемії, карантин, війни, військові дії, а також прийняття органами державної та/або місцевої влади рішень, які безпосередньо впливають на виконання Сторонами цього Договору.
9.2. Сторона, яка посилається на форс-мажорні обставини, повинна довести наявність таких обставин та їх взаємозв'язок із виконанням цього Договору.
9.3. Сторона, яка знаходиться під впливом обставин непереборної сили, зобов'язана письмово повідомити іншу Сторону про настання таких обставин протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту коли їй стало відомо про такі обставини та підтвердити їх настання довідкою (сертифікатом) відповідного компетентного органу (установи). У випадку невиконання таких вимог Сторона втрачає право посилатись на обставини непереборної сили, як на такі, що звільняють її від відповідальності.
9.4. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є довідки (сертифікати), видані Торгово-промисловою палатою України або іншими регіональними торгово-промисловими палатами, а також інші документами, які надаються уповноваженими органами, рішеннями органів державної та місцевої влади та підтверджують виникнення форс-мажорних обставин.
9.5. Виникнення форс-мажорних обставин продовжує строки виконання зобов'язань за Договором на період дії таких обставин.
 

10. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДОГОВОРУ


10.1. Виконавець має право в будь-який момент вносити зміни до даного Договору. Зміни до цього договору оприлюднюються шляхом розміщення Договору на Веб-сайті.
10.2. Зміни до Договору набувають чинності з наступного дня з дати оприлюднення Виконавцем інформації про ці зміни, або з дати набрання змінами чинності, якщо така дата зазначена в оприлюдненій інформації.
10.3. Будь-які зміни Договору з моменту набрання ним чинності поширюються на всіх осіб, що приєдналися до Договору, у тому числі, на тих, що приєдналися до Договору раніше дати набрання чинності змін до Договору.
10.4. Виконавець гарантує та підтверджує, що розміщена на Веб-сайті Виконавця поточна редакція тексту цього Договору є дійсною.
10.5. Одностороння зміна умов укладеного Договору Замовником чи відмова виконувати умови укладеного Договору Замовником є неприпустимо.

11. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ


11.1. Уся інформація, отримана Сторонами Договору під час вирішення питань, пов'язаних (прямо чи опосередковано) з предметом цього Договору, інформація, що є закритою для однієї зі Сторін і була відкрита іншій Стороні, є конфіденційною.
11.2. Будь-яка Конфіденційна інформація буде передаватися Стороною іншій Стороні виключно для обмеженого використання з метою виконання Договору.
11.3. Сторони зобов'язуються зберігати конфіденційну інформацію та не розголошувати її, а також не використовувати проти іншої Сторони, як під час дії Договору, так і після його закінчення, без попередньої письмової згоди іншої Сторони. Однак положення цього пункту Договору не перешкоджають розголошенню будь-якою зі Сторін інформації, що (а) повинна надаватися органам державної влади згідно з чинним законодавством України або (б) стає надбанням широкого загалу через інші канали незалежно від дій Сторін чи будь-яких їх посадових осіб та уповноважених представників.
11.4. Інформація, отримана Сторонами, не буде вважатися Конфіденційною інформацією, якщо протилежна Сторона зможе документально підтвердити будь-що із наведеного:
11.4.1. інформація була суспільно доступною на дату її розкриття;
11.4.2. інформація стала суспільно доступною після її розкриття, якщо тільки це не є наслідком несанкціонованого розкриття з боку однієї із Сторін;
11.4.3. інформація була відома Стороні до її отримання від іншої Сторони.
11.5. Невиконання зобов'язань щодо збереження статусу конфіденційності, передбачених цим розділом, є підставою для відшкодування збитків, завданих постраждалій Стороні, в повному обсязі.


12. ДІЯ ДОГОВОРУ


12.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його акцепту Замовником  та діє до повного виконання своїх зобов'язань Сторонами відповідно до замовлених в порядку, передбаченому цим Договором послуг.
      

13. ЗАХИСТ ІНФОРМАЦІЇ


13.1. При акцепті договору Замовник дає свою згоду Виконавцю на збір, обробку, накопичення, зберігання та використання своїх персональних даних (прізвище, ім’я, по-батькові, електронну адресу, номер мобільного телефону та інші персональні дані), а також передання їх третім особам виключно з ціллю та в межах забезпечення Продавцем виконання обов’язків покладених на нього відповідно до умов даної оферти. Персональні дані Покупця обробляються відповідно до Закону України від 01 червня 2010 № 2297-VI «Про захист персональних даних. Персональні дані Замовника збираються виключно з метою виконання умов даної оферти, дотримання норм у сфері регулювання податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку та відносин у сфері реклами.
13.2. При оформленні замовлення Замовник вказує Прізвище, ім'я, адресу електронної пошти, номер контактного телефону.
13.3. Реєструючись на веб-сайті  або оформляючи Замовлення Замовник надає Виконавцю згоду на отримання інформаційних повідомлень від Виконавця за допомогою SMS повідомлень, електронної пошти або за допомогою інших телефонних додатків, з метою здійснення розсилок рекламного та інформаційного характеру, що містять інформацію про знижки, майбутні і діючі акції та інші заходи Виконавця, а також іншу інформацію, безпосередньо пов'язану з виконанням зобов'язань перед Замовником в межах даної оферти. Замовник має право у будь-який момент відмовитися від отримання такої розсилки повідомлень.

14. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ


14.1. Якщо Замовник не згодний з умовами Договору, він не має права укладати цей Договір, а також не вправі замовляти Послуги за цим Договором.
14.2. Замовник та Виконавець підтверджують, що цей Договір не є фіктивним чи удаваним правочином або правочином, укладеним під впливом тиску чи обману.
14.3. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а рівно всіма правами і повноваженнями, які достатні для укладання і виконання цього Договору відповідно до його умов.
14.4. Виконавець підтверджує, що має право на здійснення діяльності у відповідності з вимогами діючого законодавства України.
14.5. Виконавець не несе відповідальність за зміст і правдивість інформації, що надається Замовником при оформленні Замовлення. Замовник несе відповідальність за достовірність вказаної при оформленні Замовлення інформації.

​РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ

ФОП Середа А.В.

Україна, 49069, м. Дніпро, просп. Хмельницького Богдана, б. 14, кв 409.
ІПН 3461812625
IBAN: UA953052990000026008050563934
АТКБ «ПриватБанк» МФО 3052999
Тел. +380 (73) 200 30 00
Платник єдиного податку 3 група, 5%